Hozzászólás: Munchkin

Ohyner írta:

Tisztelt Delta Vision!

Karácsonyra megkaptam a Munchkin Cthulhu 2-t magyarul. A lapokat fóliázva feltűnt, hogy a veszett ordításból két darab is van a csomagban. Mivel ez nem olyan típusú lap, amiből több szokott lenni egy csomagban, és az illusztrációja is teljesen azonos, hibára gyanakodtam. Átszámoltam a lapokat, de 56 lapot tartalmaz a csomag. Amikor összevetettem az angol kiadással, láttam, hogy csak egy darabnak kellene belőle lennie. Gyors keresés után úgy vélem a "Super Duper Pooper Scooper" nevű lap maradt ki a csomagból. A kérdésem az lenne, hogy ez véletlen hiba, és csak az én csomagomból hiányzik egy lap, vagy az egész kiadásra érvényes? Illetve, milyen módon tehetnék szert a hiányzó lapra, miképp tudják orvosolni a hibát?

Másik kérdésem az lenne, hogy az új alapcsomag esetében megtartották-e a kártyák eredet méretét, vagy ott is nagyobb lesz a magyar kiadás mérete, mint az angolé?

Válaszukat előre is köszönöm!
Tisztelettel:
Tóth László

Nagy valószínűséggel egyedi eltérésről van szó. A lapok mérete minden magyar kiadásnál megegyezik. Azt kérnénk, hogy a bolt@deltavision.hu-ra küldjön erről egy emailt, ők majd orvosolni fogják a hibát.
Az okozott kellemetlenségért elnézést kérünk. Ugyanakkor jeleznénk, hogy az összes kiegészítő játszható egymással akár több példányban is. Elküldjük a hiányzó lapot, de ettől még benne maradhat a plusz is. Egy kicsivel nagyobb százalékban fog feljönni.
Köszönjük a megértését.

 

Hozzászólás: Munchkin

Vigasz, írtam az üzeneted után emailt, de nem jött még válasz. Mennyi idő szokott lenni az átfutás? Tudom, most az ünnepek is bezavartak, de gondoltam rákérdezek, hogy megérkezett-e a levelem.

 

Hozzászólás: Munchkin

Sziasztok! Olyan kérdésem lenne h játszanánk a super munchkinnal de olyan gondunk lenne h ugye vannak a képesség lapok. És ugye abból annyid lehet h ne haladja meg a szintedet, de viszont vannak az eredet lapok amik ugye adnak még egyszintnyi, kétszintnyi, háromszintnyi képességet attól függ ugye h mit raksz le. De ha mondjuk én 3as szinten vok és lerakok egy képességet ami 3as szintű és lerakok egy eredetet ami mondjuk ad még 2 szintnyi képességet akkor már nem rakhatom le mivel úgy már meghaladja az alap szintemet nem, vagy rosszul gondolom??? Remélem érthető voltam!!! Előre is köszi a választ!!!

 

Hozzászólás: Munchkin

Hali megint én! Tudna vki segíteni az előző kérdésemben???

 

Hozzászólás: Munchkin

Üdv! Azt hiszem egy hónap alatt illene válaszolna egy levélre, legalább annyit, hogy megkaptunk, megnézzük mit tehetünk. Akkor van rá reális esély, hogy megkapjam a hiányzó lapot a hibás csomagolás révén?

 

Hozzászólás: Munchkin

Ohyner írta:

Üdv! Azt hiszem egy hónap alatt illene válaszolna egy levélre, legalább annyit, hogy megkaptunk, megnézzük mit tehetünk. Akkor van rá reális esély, hogy megkapjam a hiányzó lapot a hibás csomagolás révén?

Persze, hogy van esély. Az a kérdés, hogy be tudsz e jönni érte, vagy küldjük el neked. Ezt írd meg kérlek a bolt@deltavision.hu-ra. Én meg rá fogok kérdezni náluk. Pár napig nem felejtem el.
Ha bejössz érte, akkor nem nagyon kell írnod, mert akkor ambulánsan megoldják... smile

 

Hozzászólás: Munchkin

Köszönöm előre is, a napokban írtam egy új emailt. Értékelem a közbenjárásodat.

 

Hozzászólás: Munchkin

Egy kis segítséget kérnék a játékhoz, sima alap munchkinom van, második kiadás (nem tudom mi a különbség az első kiadás között):

1. Ha 9-es szintű egy játékos, akkor a 10es szintet hogy tudja elérni? csak harcal? Vannak olyan lapok amik adnak egy szintet csak úgy, azok érvényesek ilyenkor? Mi úgy szoktuk játszani hogy az nem érvényes mivel nagyon sok van belőle és nem lehet counterelni, viszont van egy kártya: Isteni beavatkozás ami alapból ad +1 szintet a papoknak és ezzel vége is lehet a játéknak, hogy kéne játszani?

2. Vannak tárgyak amik kétkezesek, az értelem szerűen csak egy lehet egy karakternél használatban, viszont a törpe képessége az hogy Nagy tárgyakból több is lehet nála, és némelyik lapon nincs rá írva hogy kétkezes lenne, csak az hogy Nagy, ezek kétkezesnek számítanak? lényegében ha sima ember vagy akkor Nagy vagy kétkezes itemet használhat, törpénél meg mindegy? bármennyit? vagy most hogy is van ez?

 

Hozzászólás: Munchkin

1. 10-es szintre csakis harccal, azaz szörny legyőzésével lehet lépni, más módon nem.

2. Szerintem nem számít kétkezesnek, ha nincs direktben ráírva.

Egyébként pedig te is tudod, hogy a Munchkinban a szabályok önkényesek is lehetnek, vitás kérdésekben az üvöltözés dönt, legvégső esetben pedig a játék tulajdonosa smile

 

Hozzászólás: Munchkin

Sziasztok!!! Érdeklődnék új Munchkin paklik után, kb mikorra várhatók??? Előre is köszi a választ!!!

 

Hozzászólás: Munchkin

Madara89 írta:

Sziasztok!!! Érdeklődnék új Munchkin paklik után, kb mikorra várhatók??? Előre is köszi a választ!!!

Jóváhagyásokra várunk. Na meg egy kis szusszanásra előtte. De már közelít...

 

Hozzászólás: Munchkin

Sziasztok! Tudom h idegesítő a kérdezősködésem de kb mikorra várható új munchkin pakli????

 

Hozzászólás: Munchkin

Valaki próbálkozott már Team vs Team munchkin móddal?
létezik rá szabály? vagy valami házi szabály hogy hogy kéne játszani?

 

Hozzászólás: Munchkin

Hali! Megint én, várható még idén új pakli???

 

Hozzászólás: Munchkin

Hali! Várható még idén új pakli???

 

Hozzászólás: Munchkin

Hello.

Arról szeretnék érdeklődni, hogy milor fogjátok újra kiadni a kiegészítőket. Várható esetleg a közeljövőben?

 

Hozzászólás: Munchkin

Sziasztok!

Végre munchkin játéktulaj lettem, de van egy feloldhatatlan dilemmám... A kijátszás fogalmát rendszeresen keveri a szabály, és valamikor a játékba hozásra (lerakod magad elé), és valamikor a használatra (rá rakod a szörnyre a +3-at, mondjuk) használja.
A kérdés az lenne, hogy a csatában kijátszható, egyszer használatos italokat le lehet-e rakni magam elé bármikor, és a csatában való kijátszás, csak a használatra vonatkozik? Vagy pedig, ezek csak kézből lehet, csata közben kijátszani? Utal rá a szöveg, hogy csata közben ilyen lapokat kézből és előled is ki lehet játszani, ezért feltételezem, hogy bármikor letudod rakni, játékba tudod hozni, a csatára való korlátozás a használatra érvényes.
Ez esetben viszont egy olyan furcsa helyzet áll elő, hogy mivel a szabály azt is kimondja, hogy bármennyi nem nagy tárgy lehet nálad előtted (játékban), még fegyver és páncél is! csak azokat ha nem használod elfordítva kell magad elé rakni, ezért az a helyzet alakul ki, hogy szinte soha nem osztunk alamizsnát, mert mindenki betárazza magának így a tárgyakat, mind a felszerelést (elforgatva, ha ép nem tudja használni), mind az egyszer használatosakat (hiszen le lehet őket rakni).
Játszottuk így is, meg úgy is, tehát hogy le lehet rakni az italokat, meg, hogy csak kézből lehet kijátszani, utóbbi azért előnyösebb, mert úgy jobban kell taktikázni, a kezedben lévő maximális 5 lapszám miatt.

 

Hozzászólás: Munchkin

Sziasztok! Érdeklődnék hogy a Jó a rossz és a munchkin mellett az összes többi meg fog jelenni idén ami az idei tervben benne van??? A választ előre is köszi